Yeah, we go higher than high, Until we kiss the sky.

Bästa kvällen på länge igår! :)
 
Nu har jag just ätit min frukost, sitter och surplar på mitt kaffe nu. Underbart med kaffe på morgonen. Smakar ju allra bäst då! De ringde just från min praktikplats och sa att jag fick börja på onsdagkväll istället. Min handledare var visst sjuk och skulle vara hemma imorgon också. Men det blir nog bra. Då ska jag göra ett försök att plugga lite.. Hrm. Hur det går vet man inte förrän efteråt. Men tanken finns ju där i alla fall. Alltid en början! ;)
 
Idag ska jag ta mig på gymmet en sväng, göra lite plugg och sedan bär det av på middag ikväll. Blir awesome! Ser fram emot det!
 
Det är denna härliga pangbrud som skall inta Umeå.
So, Umeå, watch out! Here she comes! ;D
BIlden är från då vi var och kollade på Brolle i badhusparken! Vilken dag! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0