3 steg till en snygg mage!!

På sistone har jag haft lite dålig karaktär gällande träning och kost. Har fallit pladask för allt sött, smaskigt och gott! Mums! Träningen har uteblivit, undra egentligen varför, då jag ju egentligen verkligen gillar det och känslan av ett utmattad kropp... Well, hade tänkt morgonsimma idag, men sängen hade sugit fast i mig och jag kunde inte röra mig en ynka liten millimeter....
Dock fick jag se detta tips igår, hur magen blir snygg (vad som är snyggt och inte kan jag inte svara på), men jag måste erkänna att denna metod slår knock-out på alla andra metoder jag har hört talas om:

1. Nyp lite i magen.
2. Säg, "Det här var en snygg mage".
3. Klart!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0