Är du allergisk mot hundar?

Jag är heeelt slut i knoppen... Inte just i kroppen, den har bara blivit laddad med energi, men knoppen är helt slut... Helgen har spenderats med jouren i storforsen där vi har haft två kursdagar, och mycket lärorika sådana! Första dagen bestod mestadels av samtalsteknik. Väldigt intressant, tänkt att det kan skilja så mycket på hur du pratar, vart vikten i en mening ligger, hur du framför, hur du sitter, kroppsspråket, mimiken... Wow! Så intressant! Efter kursens slut så blev det en promenad till forsen, bastu och middag på det. Det blev en mycket sen kväll, skulle nog nästan kalla det natt/morgon istället... Idag har det handlat om föreningsliv/styrelsens uppgifter och sedan lite om självförsvar. Dagen avslutades sedan med lunch innan vi återvände mot byn igen. Hann vara hemma drygt en timma innan det var dags för jobb... Så jag hann vara med Viktor då, annars har vi ju inte hunnit ses så mycket i helgen :/
 
Nu har jag just kommit mig hem från jobbet. My god! Blir en tidig kväll!! Imorgon är det en heldag på LTU som står på agendan, med både seminarie och simulering! Wish me luck...
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0