Det är bara att gilla läget

Jobbat klart för idag, hunnit handla och nu ska jag snart snygga till lite här hemma :) Gick superbra att jobba idag, det brukar ju förvisso inte vara några problem, men det kändes bara extra mysigt idag!!
Jag har varit så grymt sugen på att äta "fiskpinneburgare", alltså hambrugare fast med fiskpinnar istället. Japp, sagt och gjort, jag gick och skulle shoppa min fiskpinnar och bröd till det. Men vad ser jag, ALLA fiskpinnar innehöll ju vetemjöl, så den planen kunde ju bara strykas ur mitt huvud. Det får bli en wok istället... Tycker väl egentligen inte att det är speciellt jobbigt med min glutenallergi, kan ju hantera den bra och har vant mig vid vad jag kan äta och inte äta... Men så händer det ibland att man glömmer bort sig.. Förra vinterna köpte jag en ostkaka för det är ju såååå himla gott med en gräddklick och sylt. Men då jag hade tänkt tillaga den, ja vad ser jag då... jo, att den innehåller vetemjöl... Buhu... Ajja, har gjort en annan plan för dagens middag, får bli en wok istället :)
 
Visst ser det för gott ut? ... Bara forstätta drömma om dessa jäkla pinnar.
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0