Det är rikedom.

Igår gjorde jag och Linda middag tillsammans! Det var hur mysigt som helst! :) Spontat, helt utan planering - det är då det blir som bäst! Vi åt flintastek, sallad, bearnaisesås, typ coleslaw, brieost.... Mums! Magen log och jag log ännu mer av att få umgås med den underbara kvinnan! Jag känner mig oerhört rik med de fina vänner jag har och min fina familj. Det är riktig rikedom.
Vi kollade även på gamla bilder. Tänkt vad vi har hunnit med under alla år.... Vid midnatt tyckte vi kvällen var slut och sa hej då till varandra.
 
 
Idag har jag hängt med Frida, vi tog en spontantripp till arcushallen där det var loppis! Väldigt mycket fina saker, väldigt mycket folk och på det mesta väldigt höga priser. På loppisar skall man kunna fynda, i arcus kändes det mer som en antikhandel med på tok för dyra grejer får våra plånkor. Frida fyndade några saker men jag for tomhänt hem igen. Det är ju inte alltid man lyckas på loppisar....
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0