Do what you have to do, for you

I lördags var det tävling i Umeå. Gick ändå hyffsat, vi kom till semifinal och hamnade precis utanför finalen. Men sånt är livet :) Sedan hängde jag med Emma! Vi köpte pizza, vilket ju är ett måste då man är i Umeå, i såg hockey och bakade kladdkaka. Luleå vann och det betyder att de kommer att möta Skellefteå i finalen. Great! :) Då jag var hemma igen så for jag och Viktor till Nybyn och premiärsov i bussen. Så mysigt! Jag sov som en stock! Igår plockade vi om saker mellan bussarna, från den gamla till den nya. Det blir så fint! Jag smög på med överkast på sängarna i nya bussen och det blev helt awesome! Sedan på kvällen hade jag träning och det var faktiskt riktigt kul!! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0