Don't judge a persons walk if you haven´t worn their shoes

Nu är däcken bytta. Jag och bilen kom till slut överrens. Batteriet behövde laddas en aning. Klart, då inte jag har energi då blir ju jag också trött och gnällig, klart som tusan att bilen också blir det då!! Däckbyttet gick fort, händiga killar, det bara flyger däck fram och tillbaka, det tvättas och det märks. Nu får vinterdäcken ligga och vila upp sig inför nästa vinter :)
 

Jag har även hunnit dricka kaffe och surra med fina Frida! :) Även mat är inhandlat och grejer till middagen idag! Jag hade tänkt mig creamcheesefyllda kycklingfileér med bacon runt. Mumma! Till det ris.. och kanske någon ungsbakad rödbeta! Sååå gott! Nu väntar jag bara på att Viktor ska komma hem så kan vi kocka lite tillsammans! ;) Under tiden skall jag fortsätta med lite skola. Yeah.
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0