En lättnadens suck.

Nu har jag varit förbi min mor en sväng och hämtat lite litteratur, det är bara börja läsa på och friska upp minnet nu när sommarjobbet finally är klart! Det har ju gått fram och tillbaka, och då jag väl bestämt mig för ett jobb på då har ett annat kommit fram från tomma intet... Hur det än är så är det klart nu, alla förhandlingar är klara och förhoppningsvis skall det skrivas på anställningsavtal i veckan! :) Skönt! Återkommer om det då mina papper är färdiga. Känner mig nöjd med förhandlingen, vilket jag verkligen inte är en stjärna på! Så mycket bättre än jag någonsin hade kunnat tänka mig!
 
Klockan börjar nu snart vara åtta och jag tror fan inte att jag orkar fara på något gym idag. Nope! Sån latis jag har blivit. Men jag har i alla fall varit ute och cyklat lite nu ikväll. Kanske får det räcka för idag? :) Nya tag imorgon!
 

Kommentera gärna!
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Vart de ett annat jobb eller blev de det som du sa till mig?

Svar: Jag tror nog att det blev ett annat jobb än vad jag har sagt till dig, gissar att du har hört rättspsyk? :) Det blev ett jobb som jag egentligen inte ens har sökt från första början ;)
Ida

2013-04-23 @ 20:39:13
URL: http://liniz.blogg.se
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Jag hörde rättpsyk.. Va blev de nu då?

Svar: Det blir nog så att jag ska vara på kommun med kommunsköterskorna, typ Nyberga, Ugglan och kommunen i stort :)
Ida

2013-04-25 @ 00:01:22
URL: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0