Ett riktigt tecken på att sommaren närmar sig

Något som verkligen kan få mig att må illa det är avlopp som rensas. Huvva, kletigt, hårigt, äckligt, geggit. Usch!! Jag har då inte tänkt göra det alone, jag vet en som ska få hjälpa till med det... ;)
 
Igår gjorde vi cremefyllda och baconlindade kycklingfileer. Så gott det blev! Under kvällen var vi till Nybyn en sväng och sedan var vi på gymmet där vi lyfte och drog lite. Yep. Har sovit som en stock i natt, sovit hut gott som helst. Drömde att jag skulle få låna Viktors rallybil och köra på tävling. Hujja, läskigt värre. Viktor drömde att jag var hans kartläsare, vet inte ens om vi hittade till start, då vi tydligen var försenade. Kanske var jag inte den bästa på att läsa kartor...
Idag är det plugg för min del som gäller.... Skolan är verkligen underhållande... Ehmm....
Grannen klipper gräset, känns som högsommar...

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0