Goodmorning, to all of you

Så typiskt, idag var jag inställd på att föreläsningarna skulle börja kl 8.15, men så börjar de 9.00.. Nåja, då hinner jag ju läsa tidningen i lugn och ro i alla fall! :) Kaffet har jusr perklat klart i bryggaren, ska bli såå gott med något imagen! :) Ska såklart dricka kaffe ur min fin fina blåa kaffemugg! Annars idag hade det ju varit gott med en mjukglass, har sett så många äta en igår så jag nästan blev tokig! Ikväll ska vi på kalas!
Viktor ligger och sover än, han känner sig lite hängig med halsont! Det märks kanske en liten aning då jag hör honom snarka ända in i köket ;) Hoppas han blir friskare snart!! Och hoppas att jag klarar mig från sjukdom, som vanligt finns det ju inte riktigt tid för sånt... :)
En gammal bild, då det inte är dagens tidning på bilden, men mina mornar ser nästan alltid likadana ut! ;)
 
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0