I can read in your face that your feelings are driving you wild

Idag råkade jag sova en aning jäkla för länge. Men jag skyller lite på sommartiden... Jag sov då gott i alla fall och det var nog säkert vad jag behövde, en lååång sömn. Annars idag har jag hunnit boka klipptid, hunnit klippa mig och sett föreläsningarna som jag missade igår då jag jobbade istället :) Verkar vara en pretty intressant kurs detta! Mycket matnyttigt att  ta in, mycket repetition också. Detta blir nog bra! Det är ingen kurs där man bara kan ordbajsa en hel massa om etik, moral, omhändetagande och sånt. Här är det ren fakta. Det gillas!! :)
Håret toppades mest bara igenom, jobbar ju på att få ut lite längder på det, men nog känns det som att det går förjäkla trögt alltså...
Lite färg har jag fått under påsk också! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0