It's amazing how you can speak right to my heart

Igår blev en väldigt lugn dag trots allt. Hade föreläsning om gunekologi och obstetrik hela förmiddagen, sjukt intressant, det var en överläkare från kvinnokliniken i Sunderbyn som höll i föreläsningen, väldigt lättsam att lyssna på. Mycket mycket bra! ALLA borde ta del av denna föreläsning, den innehöll så mycket viktigt! Synd bara att delen om förlossning är borttagen, men det hade väl mest kanske bara varit kuriosa :) Då föreläsningen var slut körde jag upp viktor, klockan var ju ändå 12.30, och min mamma har lärt mig att man inte blir friskare av att bara ligga och vila, vilket hon ju faktiskt har rätt i. Vi åt thai-buffé, handlade och hälsade på min mormor. Sedan for vi till Nybyn och fixade klart bland det sista i bussen, lister och tavlor. Det blir sååååå himla fint!! :) Och vet ni vad, pojken erkände att han kände sig mycket friskare!! ;) ... om än det var förjäkla trögt att få upp honom!  I eftermiddag/kväll är tanken att vi ska fara och städa ur gamla bussen :) Najs! Det tar sig!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0