It's wonderful to have you by my side

Igårkväll hade tjejjouren anordnat en föreläsning på forum. Det var Caroline Engvall som bland annat skrivit boken "14 år till salu" som föreläste. Igår pratade hon om sex som självskadebeteenden. Hon var riktigt duktig! Det kom också en hel del människor på föreläsningen, mycket mycket kul! Efter föreläsningen var över och det var ihopplockat cyklade jag och Viktor till OK och hyrde film och köpte godis. En riktig myskväll blev det igår! Han är ju hemma i veckan och jobbar och det tycker jag är hur kul som helst! :) Det blir till och med roligt att laga mat då man vet att någon mer också ska äta av den. Igår gjorde jag ugnskorv med bostongurka, lök och ost med potatismos till, idag blir det nog ugnskassler med ris :) Wihow!
 
Här är vi från tjejjouren och Caroline. Måste säga att det verkligen inte är den vackraste bilden jag har sett på mig själv. Men är man inte fotogenisk så är man inte.... :/
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Nej ja missa ju de där .. Typiskt

2013-04-09 @ 14:29:05
URL: http://liniz.blogg.se
Postat av: Anneli

Va fin du va på scen!!!
Det är såå bra att du och alla ni andra engagerar er i problematiken.

2013-04-09 @ 19:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0