Lucky lucky me.

Mmhhh... Jag känner mig så nöjd med tillvaron, i sin helhet. Jamenvisst är jag jag väldigt kräkless allt som har med skola att göra och kanske något mer... Men annars kan allt så himla prima fint! :)
 
I lördagskväll var jag och hängde med härliga människor. Först var jag och hängde med Sofia och Leo och sedan for vi vidare till Emil där en del andra männsikor slöt upp. De skulle ut på galaxen och jag skull hem och sova då jag jobbade förmiddag på söndagen. Mig gör det faktiskt inget. Jag hade kul lördagkväll och var prima ballerina på söndag och tjänade lite cash istället :) Jag och Viktor var på gymmet igår också, vi har haft lite dålig karaktär på sistonde då det gäller att ta sig på gymmet. Men både på torsdagen och söndagen fick sig gymmet ett besök. Härligt! Idag känns det i min kropp att vi gymmade igår, men det är härligt!
 
Nu är det dags för lite lunch... Sedan skall jag återgå till plugget...
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0