My heart is smiling

Hm, ibland känner jag som så att jag inte riktigt känner igen mig själv. Känner mig typ trött, ostrukturerad, känslomässig, slö, slut på energi helt enkelt. Jag har tänkt att det har med all skola att göra, har varit mycket nu på sistone, en liten stress/press som allt jämt finns med.
Jag som alltid brukar ha stenkoll på det mesta har som inte riktigt haft det på sistone. Undra vad tusan sånt kan bero på...  Nåväl, hoppas att detta är något övergående!! Om än det nu har funnits med mig en jävla lång tid...

Till något roligare nu, har ätit den första mjukglassen för detta år idag. Sååå god!! :) Från turklövern, bästa glassmakerskan Amanda gjorde den, en specialare med en surprise i botten. Yeah! Det var nog vad som behövdes efter en dag som lärare på högstadiet. Tänk att alla ungdomar ska behöva hålla på att trotsa och testa hela tiden, de vet inte vem de ger sig på, det vet minsann jag. Jag viker mig inte en millimeter. Att de ens försöker. Men nog är det ju himla fina ändå! ;) En eloge till alla lärare!! Ajja, jag ska erkänna en sak, detta har varit en riktigt kul dag som lärare, mitt hjärta ler.
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0