Pancakes goes bananas

Det är grått och det regnar... Hoppas det blir finare till imrogon, då är det valborgsmässoafton! :) Känns väldigt konstigt att jag inte är uppe i fjällen och ska fira valborgs... Det är inte ofta det händer att jag missar firandet där uppe... jag kan komma ihåg, en, kanske två, gånger som jag inte har varit där... Tomt och ledsamt. Men jag har en fet tenta på fredag som tar upp min tid... Jag är en bit på vägen men det känns en aning konfunderande vad vi egentligen skall kunna till tentan. Nåväl. Får ju garanterat se på fredag vad vi skall kunna, bara hoppas på att jag har pluggat på rätt saker!
 
Idag blev det en sen middag, den har just slunkit ned i magen... Provade göra bananplättar, banan och ägg, lätt som en plätt. Gott var det i alla fall, gott som tusiken! Vill inte sluta äta, men det kan hända att min lilla mage spricker om jag äter en plätta till...
 
Här kommer några bilder från tidigare valborgsfirande i fjällen!
 



Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0