So special, only for you

Alla små virus som finns, ni är inte på några som helst välkomna til mig!! Jag har varit på gymmet, så härligt det var! Nu känner jag mig peppad igen. Orken och lusten kom tillbaka! Idag blev det 40 min crosstrainer, mage/rygg-övningar och sedan plankan totalt 5 minuter :)
Igår bakade jag och Alice en rödbetskaka, det är inte vilken kaka som helst kan jag tala om. Det är lite speciell i en viss mening. Höhö. Men det är den godaste kakan jag vet av, väldigt mastig, men man vill som ändå inte sluta äta just för att den är så jäkla god!! Halva kakan finns kvar i min kyl, kanske blir det en liten bit ikväll...
 
Ja, och jag som har trott att det har varit klart med vilket sommarjobb jag ska ha till sommaren, men icket... Nästa vecka vet jag förhoppningsvis helt säkert vart jag ska vara i sommar... Jag som inte alls gillar att behöva välja och vela mellan en massa alternativ....
 
Här är kakan, det är en saffransglasyr på! Visst ser den väl för smarrig ut? Denna åt vi till hockeyn, lite bistert med dessa fäger, gul kaka och svart kaffe, då vi faktiskt håller på Luleå ;)

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0