Some people feel the rain, others just get wet.

Idag har jag mest bara pluggat, tog väl nån liten power-nap en gång också, men blev väckt av telefonen som ringde. och vem var det? Jo, det skall jag tala om, en telefonförsäljare. Fyyyy tusan! Men svarar man inte så ringer de tusen gånger åter till man svarar, så jag tryckte på den gröna knappen och sa med min snällaste röst: Hej, det är Ida. Men var det någon på andra sidan? Nix. Fyyyyyyyy. Blir så less... Har i alla fall försökt åtgärda detta genom att ladda ned en app som skall varna då det är telefonförsäljare som ringer, hoppas nu att det skall funka! Blir spännande!! Jag hoppas så innerligt att den skall fungera, jag hoppas med hela mitt hjärta. Blir på så taskigt humör då de ringer, kanske sitter det psykiskt, men jag har väldigt svårt att få bort den känslan...
 
Update om min handled, den värker precis lika mycket som igår, jag blir snart knäpp... Har tagit värktabletter, men det verkar inte hjälpa det minsta...
 
Nu skall denna tös snart krypa ned under täcket och hoppas på en bra morgondag! Först tenta, sedan kaffesurr med Frida och sen kommer ju min Viktor hem! :)

 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0