Tänk om de blev upptäckta i tid...

Åhh, haha. Mitt lilla träningsil igår kändes alldeles faboulöst bra. Men morgonträning är nog inte riktigt min "thing"! Hade en halv fundering på om jag skulle orka fara och träna innan jobbet idag, har ett litet lustigt pass, 8-12, men naaeeeee. Jag gillar att ta det lugnt på morgon, njuta av min frukost, äta lite till... tjoffsa på lite. Det är lixom kvalité för mig.
Men jag ska väl försöka ta mig på gymmet en sväng idag i alla fall, nån gång.
 
Igårkväll cyklade jag iväg till min mor, vi kollade på "hockeyligan" (om det nu var så det hette) och "helt sjuk", det sistnämnda programmet var så grymt bra! Hur kan jag ha missat alla andra avsnitt?? Igårkväll handlade det mycket om beroenden, alkohol, nikotin, droger, träning.. Men även om ätstörningar. Det var Martin Timell och Sanna Bråding som gästade programmet igår. Vilken jävla resa Sanna har varit med om, hon har gjort allt, allt, allt... Har du inte sett det tycker jag verkligen att du skall göra det. Så bra program!! Det finns säkert många som känner igen sig i det som det pratades om igår också...
 
 
På denna bilden mådde Sanna som sämst, syns det?
Tänk om man kunde hjälpa dessa flickor och pojkar tidigare, innan det har gått för långt... De är ofta väldigt bra på att ljuga, visar alltid sin bästa sida, jobbar bra, är trevliga, bra betyg... Hur skall man lyckas finna dessa människor i tid och hjälpa dem?
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0