Yes, I'm just walking

Igår hade jag skola och sedan var jag och hälsade på Frida under eftermiddagen, syjunta stod på programmet. Men det var dock bara Frida som sydde, mycket spännande måste jag säga men resultatet blev nog fint! :) Viktor kom även hem igår, han hämtade mig hos Frida och sedan for vi hem och lagade middag. Hämtade nå fälgar i Korsträsk, for en svän till Nybyn för att se på husrivandet och sedan till Lina och Anton för att se på hockey. Luleå vann och det var ju kul! :)
Idag har ajag stigit upp i tid och ätit frukost med Viktor. Så mycket roligare att stiga upp då man har någon att äta frukost med på morgon :)
Nu är det snart dags för föreläsning igen!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0