Min alldeles första, riktiga, SEMESTER i mitt liv.

Snart har jag "sommarlovat" klart. Sista arbetsdagen imorgon, egentligen på fredag, men då ska jag ha SEMESTER!! Helt sjukt! Jag visste inte att då man har månadslön så får man semesterdagar. Så faschinerane. Jag kan inte längre säga att jag inte har haft någon semester i mitt liv, jag har minsann snart haft mina tre första semesterdagar denna sommar. Wow. Kommer dessutom att ha tre kvar sedan som jag får ut i pengar. Wow. Blev alldeles till mig då jag fick höra det. så.jäkla.coolt. Yeah.
 
Har tenta på fredag och känner mig inte alls taggad, inte det minsta. Men sen är det bara en ynka liten termin kvar tills skolan förhoppningsvis skall vara klar för ett tag. Ett bra tag. 4 månader, det går fort. Hoppas jag....
 
Viktor är på väg mot Frankrike och ska hjälpa till och skruva på rallycrossen där. Så avis jag är, inte på att få skruva kanske, men på att få fara och resa lite. I Januari har jag planer på att fara utomlands, bara vara. Ledigt från både skola och jobb. Det skall bli underbart!
 
 
Nåväl, nu ska jag kämpa på med lite till plugg... Huuuuh....

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0