Allt slit har verkligen lönat sig.

Efter ett antal dagar i Umeå hos Emma känner jag nu att motivationen och energin har börjat hitta hem igen, om den inte till och med har kommit hem igen! Känner en ny motivation att kämpa på. Vilka dagar vi har haft alltså, vi har verkligen hunnit vara med om näst intill allt man kan tänka sig, badat badkar, tränat, bubblat jacuzzi, haft seminarie, njutit, bakat semlor, ätit pizza, bakat bröd, ätit gó torsdagsmiddagsmat, sprungit runt på stan, provat alldeles underbara vintage klänningar, tryckt ned fötterna i alldeles för små klackisar, fiskat upp en (av misstag) bortkastad kniv ur en enorm spotunna, tränat PVK, sett film, besökt min syster, tittar på underliga människor, skrattat tills tårarna rann och mycket mycket mycket mer. Vilka underbara dagar! :)
Nu är jag tillbaka i Pärlan (varför nu denna lilla by ska kallas det? .... Pärlan känns nästan som ett alldeles för fint namn) och skall sätta igång med plugg. Tenta på måndag.
 
Förresten så har jag ju fått en pretty awesome besked i veckan också! HUR KUL?!???? LET´S DO IT!!!!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0