Borttappad, förtvivlad, surare än den suraste citron och argare än arger...

Igår kände jag på detta viset:
Om inte ännu argare! Känns faktiskt sköt att se att jag har varit på otroligt dåligt humör då jag var mindre också. Jag är för det mesta glad, men inte vet jag, igår var nog droppen som gjorde att bägaren rann över. Har aldrig i hela mitt liv känt mig så arg, så sur, så ledsen över något, så bagetellartat. Visst har jag väl varit in bad mood förut, men alltså, inte såhär. Sen blir jag ju lite förtvivlad då jag är på det humöret också, känner mig som borttappad, vart tog "jag" vägen? För det är ju verkligen inte jag att bete mig på det viset.
Även lilla jag kan vara hemskt arg. Det kokade och det sjude.... Vad fan hände hände liksom....??

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0