Bring it on!

Hoppsis. Idag startar en ny kurs! Att leva med sjukdom 2, ännu en förklädd forskningskurs! hohojaja....Jag tycker att de kan säga det rakt ut istället, kvalitativa forskningsmetoder. punkt.

Well, känns väl ok ändå! Som det är nu har jag inga rester, ligger i fas med allt och "bara" tre kurser kvar (med denna) innan det är dags för examensjobbet och slutpraktiken. Wonderful wonderful. Tiden går så jäkla snabbt!
Idag skiner solen och jag har tänkt mig ut och få frisk luft i mina lungor. Alla föreläsningar i denna kurs kommer att spelas in, har egentligen en i eftermiddag, men den ska jag nog kika på ikväll istället då det är mörkt ute :)
 
Ska ta och ringa om mitt sommarjobb idag! Fick erbjudande förra veckan om att vara på PÄS i sommar som lillsyrra. Omg, så spännande! Vilka KRAV jag just fick på mig själv... Andas in, andas ut.... fortsätt simma....

Men det kommer ju bli helt awesome tills jag ska ha slutpraktiken, då kan jag ju forthoppningsvis redan en hel massa! OH YEAH!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0