Dagarna här i Umeå bara svischar förbi!

Oh my lord. Här i Umeå finns det minst två pizzerior som bakar GLUTENFRIA pizzor. Jag har funderat om det är här himmelriket är? Vi provade i alla fall en av dem, Robertos, och ja! Köpespizza! Det var mycket gott! Dock hade jag väl kanske haft en förhoppning om att pizzorna skulle vara större och plattare, men whatever. Första köpespizzan på cirka 5 år smakade hur som helst helt underbart i min mage... Och sedan semlor på det, ja plural, semlor (!!), länge sedan jag var sååååå mätt....
 
Igår hade jag seminarie på morgonen och sedan fick jag följa med till KTC här i Umeå och se då de satte PVK på varandra. Ojj som det kliade i fingrarna!! Kunde knappt hålla dem stilla, men jag fick i alla fall pilla lite på en PVK, hä!
Efter det åt vi lunch, kvarvarande resterna från pizzorna, och sedan for vi på IKSU och tränade. Cyklade och gjorde benstyrka! Sedan avslutade vi med Jacuzzin innan iv traskade hemmåt och gjorde och klara för att fara ut på stan och käka med min syster. Det blev buffe med bland annat sushi och sedan köpte vi en tårta till efterrätt och åt den hemma hos henne!
 
Idag är plnanen att vi ska plugga lite nu på förmiddagen och sedan dra ut på stan och fönstershoppa, alternativt shoppa på riktigt också, mer än så är inte planerat idag ;)
Nu låter det som att Emma börjar vakna till liv. Jag har redan varit vaken typ två timmar och diskat, kokat kaffe och ätit frukost! Gillar att vara produktv på morgon!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0