Dags för ett break i vardagen, overandout.

Åhhh... Jag är verkligen slut som artist. Har aldrig i hela mitt liv lagt ned så här mycket tid på att plugga som den senaste tiden.. eller "plugga och plugga", det var väl att ta i, men göra skolarbeten i alla fall.... Herregud... Jag har ju varit en aning skoltrött senaste tiden, men denna kurs... Har då tänkt att jag aldrig kommer att bli sjuksköterska i hela mitt liv. Vid ett litet kritiskt ögonblick i veckan sökte jag till och med sommarjobb på boliden och LKAB... Nåväl, har ju faktiskt sökt sommarjobb i Norge, på sunderbyn, i piteå och på psyket också... men ändå. Kände bara hur skönt det skulle vara att jobba med något annat en period... Men who knows, får väl se vart sommarjobbet kommer att ske! Vid ett annat svagt ögonblick åt jag tillochmed upp en hel kalvsylta i argen... det är inte lätt.
 
 
Imorgon drar jag till Umeå och EMMA GRAHN! Så himla kul det ska bli! Skönt att komma iväg lite, om än jag nu har ett seminarie i veckan och sedan tenta på en vecka.  Men ändå. Helt klart guld!! All praktik, 12 veckor, med tillhörande studieuppgifter, krav på att prestera så bra som möjligt och nu denna förbannadehelvetesjävla kurs... Helt enkelt slut som artist.
 
Over and out.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0