Du är faktiskt jävligt bra!

Ahapp. Gjorde en lova på gymmet i morse, 82 minuter cardio. Jeow. Det är faktiskt bland de bästa sätten jag vet att få ut frustration, aggretion, ja, känslor helt enkelt. Kändes helt sjukt jobbigt och drygt när jag var där men efteråt kändes det lättare.
Det var helt enkelt så att träningen igår gick helt enkelt åt helvete. Brukar alltid vara glad och full av inspiration efter att ha tränat dansen. Men igår fanns det inte ens ett litet uns till lycka. Jag ville helst bara gråta. Har aldrig varit med om detta under de cirka 13 åren jag har hållt på med dans. Brukar mer känna mig hög på livet, men inte igår. Sen blev jag ju ännu mer förtvivlad över denna känslorusch. Kikade på en urgullig video på ett djur också, han/hon/den/det djuret var så gulligt att jag bara blev mer blöt i ögat. Helt confusing, känner mig konfunderad, massor.
Var ju på massage igår, funderar starkt om det kan ha en koppling med alla min frisläppta känslor, känns som att alla spänningar bara försvann...
 
Herregud, i vissa länder skjuts folk dagligen, vissa svälter, andra dör i någon hemsk sjukdom. Och sen kommer Ida, hon blir helt down efter en träning som inte gick i hennes smak.
 
 
Skärpning, unga dam. DU är faktiskt jävligt bra du också!
En helt vanlig mänsklig människa, du är inte perfekt, precis som alla andra.
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0