Du är speciell för mig.

I torsdags fick jag en något försenad alla hjärtans dag present av Viktor, Han hade ju vikt en sån fin blomma på paketet! ;) Den tog visst sin lilla tid att göra. Jag tyckte det var hur fint som helst!
I fredags var vi ett gäng tjejer som for ut på egen skotertur. Vi packade med ved, korv, choklad, kaffe och lite annat. Sedan körde vi iväg. Gick hur bra som helst, blev några mil på skotern, så himla kul!! Borde göras om fler gånger! Vi var även på lite kalas på lördagen och söndagen blev bara lugn... Våfflor hos min mor med Viktor och hans föräldrar. Mycket trevligt! :)
....åh, just det. Jag var ju på tävling i lördags också. Men alltså fy fan. Det har jag då redan förträngt.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0