Ett väldigt kritiskt skede, det är precis där jag befinner mig nu.

Senare i eftermiddag ska jag och träffa Christoffer! :) Det blir trevligt, det var sjukt sjukt länge sedan jag såg den pojken! Eller nja, det var ju i och för sig tidigare i veckan, jag pratade och tydligen hördes min röst väldigt bra, för bakom en dörr stack ett välbekant huvud fram för att se om det var jag ;) hoho.. Terrible!
 
Jag har ju nu i alla fall bestämt mig för att spara ut håret, trots allt. Just nu befinner sig den pågående hårutväxten i ett smått kritiskt skede, det växer ju över öronen nu, känner mig som ett troll med håret all over the place, men inte där jag vill att det ska vara! Bara platt och hemskt utan produkter... my good, vad har jag gett mig in på?
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0