It's a new day, it's a new life. And I'm feeling good...

Om några timmar ska jag änltigen få massage! :) Mmmmh! Wonderful! Kanske lite spänningar släpper då!
Sedan ska jag och Emma göra våfflor. Hoppas nu bara att solen vill kika fram lite under dagen! Läste i tidningen att det skulle kunna tänkas bli värmerekord idag, för att vara i Februari, cirka 10,3 grader varmt. Just nu verkar det lite tveksamt, himlen är grå.... Men det finns i alla fall takdropp! Nåväl, hur som helst är det väldigt lustigt att det är sånt här väder i Februari... Jag vill ju gärna ha kvar snön till påsk i alla fall. Har dock hört rykten om att det skall bli kallt till helgen och att det skall snöa på lördag...
 
Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och sedan göra lite nytta innan jag ska iväg, säger det en gång till, på massage!!!
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0