Trötter, det är mitt nya namn.

jaaarå! Måste vara så att jag är i en trött-period nu. Skulle nog kunna sova hur mycket som helst!! Natten till igår sov jag nästan 11 timmar och inatt sov jag då minst 10... hujjamejj... Varför är det så?
Idag har jag gjort lite skolarbete med Anneli under morgonen. Sedan tog jag en promenad till min mor för att sitta hemma hos henne och glassa i solen! Vilka vårkänslor och ännu är det bara februari. konstigt... Börja även kunna se en antydan till fräknar på min näsa! Det är också ett säkert vårtecken! :)
Idag då pappa kommer från fjällen har han med mitt våffeljärn, så imorgon ska jag och Emma tillverka våfflor över elden, hur gott som helst! Har handlat våffelmix, hallon och grädde så det är klart till imorgon!
Imorgon finns det även en plan på att få massage av Chrille! Blir säkert gudomligt skönt och värt varenda slant!
 
Hojja, funderar om jag skulle orka dra mig till gymmet ikväll eller inte. Helst vill jag nog bara sova tror jag.
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0