Dance our tears away

Då jag vaknade upp i morse var tyngderna som hängde i mina mungipor igårkväll borta. Skönt! Dock gick jag in på facebook i mobilen då jag låg under täcket och just hade vaknat, då ser jag en massa uppdateringar om att det är högst 30 grader kallt ute. Usch... Hade nog helst stannat under täcket idag... Jag som tyckte det var nog kallt igår då det var drygt 22-25 grader kallt också är det kallare idag. Nåja. Det är ju en kort period av året det är såhär. Sen blir det ju bara bättre! :)
Har eldat som tusan här hemma, eldade till och med huggkubben för att det skulle brinna lite längre i kaminen medan jag var på möte och tränade. Tur det finns en till i vedhögen! ;)
 
Har haft möte med tjejjouren då vi har knåpat ihop en sammanställning av verksamheten under 2012, planerat målsättningar för 2013 och mailat till en intressant föreläsare vi gärna skulle vilja ha besök av.
Efter det gick jag till gymmet där jag cyklade en timme, vilket motsvarade ungefär 3 mil. Ohh yeah!
 
Nu ska jag bara vara hemma och vänta på Viktor!! :))

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0