En välbekant röst gjorde min morgon.

Idag ringde denna lilla filur och väckte mig, så fint att vakna till den välbekanta rösten! :) Dessutom var det nog bra att jag blev väckt, så jag får något vettigt gjort idag! Imorgon kommer han hem, äntligen torsdag!
Ska försöka göra klart min revidering på uppsatsen idag och skicka in den, då är det ju ledig tid fram till måndag då skolan kör igång igen! Har inte så mycket kvar, gjorde bort det mesta igårkväll!
Sen hade jag en tanke att ge mig på min garderob också, den behöver verkligen få sig en omgång. Allt ligger huller om buller... Ujja. Måste akta mig för garderobsmonstret, för inte kan det ju vara jag som har gjort sådan oordning bland mina kläder, det måste vara ett litet monster i garberoben som stökar till det....

Kommentera gärna!
Postat av: Alice

på Fluxen ska jag göra intro :) kanske vi får jobba tillsammans nån gång :)

Svar: Så kul! :) Dock har jag inte jobbat där så mycket på sistone, typ 1½ gång sedan i somras! Men man vet ju aldrig! :)
Ida

2013-01-16 @ 16:24:43
URL: http://jagmigsjalvochmittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0