I känn mä nalta opphäng0d... å neschläft

Huhu. Detta med filmen, njaaee.. Vilken litet tjorv det är! :/ Så he bli noe inge sånt!
 
Jag funderar och funderar och funderar på hur jag skall göra till sommaren, vart jag vill jobba och så vidare. Finns massor av alternativ.. Nu menar jag ju inte att jag kommer få vartenda jobb som jag söker, men det finns ju ändå många alternativ.
Jag har då minsann sökt jobb på rättspsyk till sommaren, och det lät ju faktiskt som att jag har fått det också, om jag vill jobba där :) Låter ju great! Spännande med något helt nytt måste jag säga! Enda nackdelen är väl att jag måste pendla en bit varje dag jag jobbar... Men sedan betalar ju kommunen halva busskostnaden om jag väljer att pendla med buss, så det blir ju inte så dyrt räknat i pengar, men det tar ju sin lilla tid att åka fram och tillbaka... Hoooooh vad jag kan fundera...
Till helgen hoppas jag att det händer lite spännande saker!
Ikväll är det möte med jouren och träning som står på schemat. Great success!
 
 
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0