Just ikväll är det nog tur att det inte finns eld i min kamin

Frustration.
Det gick ju verkligen inte, enligt min mening, på något vis hyffsat på träningen ikväll. Uäh. Hade nästan kunnat elda upp mina dansskor en sväng. Tur att det inte var eld i kaminen, eller ens glöd, då jag kom hem från träningen nu ikväll... Jag orkar för den delen inte göra upp någon eld heller. Blä. Men skulle jag nu, mot förmodan, slänga mina skor i elden skulle jag nog ångra mig minst 1000 gånger efteråt. Nåväl.
Jag känner mig oerhört less på denna eländiga kyla också! Nu är det närmare -22 grader kallt ute. Jag är fruktansvärt less på detta! Med kylan kommer ju också lite småvärk i mina små knän och fötter också. Jag skulle vilja till ett varmare ställe i typ två veckor, boosta på med lite sol, värme, energi och bara släppa alla bekymmer ett tag. Verkligen. Jag tror nog att det är vad jag skulle behöva just nu... Och nej. Jag har det verkligen inte värst i världen, det finns alltid dem som har det sämre. Så är det ju.
Men nog fan tycker jag synd om mig själv ändå. enaningsjälvömkan.
 
Nu ska jag sova. Trött är jag också,
God natt!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0