Just remember...

Nu är det endast en dag kvar av praktiken. Dagarna går så otroligt fort!! Man hinner bara komma dit på morgon och sedan är det hipps vipps lunch och eftermiddag... Kommer att sakna all personal och alla grabbar! De har ju verkligen sina egenheter, men visst har de alla sin egna lilla charm. Vi föds alla lika, sedan öppnas nya dörrar, vi tar olika vägar och alla hamnar vi på en egen väg, ett eget liv. För vissa går livet käpprakt och andra hamnar på lite villovägar och senvägar... Men vi ska alltid komma ihåg att vi alla är lika from the beginning. Vi föds inte till något speciellt, vi formas av alla upplevelser och händelser under livets gång.
 
Har fixat klart med artiklar som på något vis ska kunna stödja min intervention. I'm fuck'n ready for the final! :)
 
Får se om jag kanske tar mig iväg och träna nån sväng ikväll, min hals har känts lite lite små rosslig, inte ont eller så... Men jag undrar ändå om det kanske är något som ligger och bubblar under ytan och inte riktigt tar sig upp.. We will see... Om inte annat ska jag då ut på promenad ikväll! Var ut en sväng igår, en timme. Det är skönt att rensa skallen lite, få ordning på funderingar. Med rörelse och frisk luft är det som om skallen klarnar och oftast känns det lite ljusare.
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0