Never say never.

Idag och igår har jag varit på LTU för muntlig examination i psykologikursen och opponering av uppsatser i äldreomsorgskursen. Har gått fint och det känns väldigt bra att detta nu är gjort. Ska göra lite revideringar på min uppsats och sedan kan jag bara slappna av bäst jag vill i några dagar! HÄRLIGT! :) Då jag börjar om nästa vecka går jag in på termin 5/6. Nu är det nära! Spännande värre!!!
 
Igår var jag värdinna på ett ljusparty, det handlades ganska bra av dem som var där vilket gör att jag kunde handla massor för en liten peng, i jämförelse med vad det egentligen skulle ha kostat. Greeeeaaatttzz! Nu längtar jag bara tills jag får mina varor! Kommer bli hur fint och mysigt som helst!!
 
Har även snart fylla upp min börs med nya kort (den blev ju stulen strax innan jul, så jag tappade ju allt då). Nu har jag lyckats få ihop ett bankkort, körkort, förarbevis för snöskoter/terränghjuling, studentkort för LTU, busskort, icakort, coop-kort, okq8-kort... Det tar sig sa.... mordbrännarn!

 Min systerdotter har även pysslat fina naglar på sin moster!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0