Snart står jag på egna ben.

Idag har jag gjort första dagen på min näst sista termin på sköterskeprogrammet! Wonderful! KAN INTE FÖRSTÅ ATT JAG SNART ÄR KLAR MED SKOLAN! ... för ett tag i alla fall! ;) Mohahahahahahahaha..... Jag är riktigt säkert snart en sjuksköterska som ska stå på mina egna små ben och fatta livsviktiga beslut. Vad har jag gett mig in på?! Jag funderar ibland, och jag hoppas verkligen att jag är bättre än vad jag tror att jag är... Väldigt spännande hur som helst!
 
Känner mig trött ikväll, funderar på att ta en vilodag idag, eller så tar jag en vilodag imorgon, eller så gör jag det båda dagarna. Ska nog känna efter lite hur jag vill göra ;)
 
Nu ligger jag under braskaminen och känner hur värmen från elden omslutar mig, inte blir jag piggare av detta känner jag. Men vad gör det?


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0