Vad göra??

Idag har jag inlett den sista veckan på praktiken på rättspsyk. Det har varit spännande! Verkligen helt annorlunda mot det man är van. På torsdag är det dags för slutbedömning. Kommer nog gå bra! Bara jag hittar några bra artiklar som passar bra till min intervention jag har valt till min patient. Men det ska väl gå bra! :) Ska jobba med det ikväll!
 
Det har varit jättebra jul/nyårs veckor. Viktor har varit hemma i två veckor, hur mysigt som helst! Men nu är han tillbaka i Kaunis och sliter igen. Men nog vet jag att veckorna brukar gå fort ändå, den som väntar på något gott...
 
Har blivit sugen på att spara ut håret igen. Har haft denna frisyr hur länge som helst nu känns det som, jag är less, vill ha förändring... Men innan det kan ske måste jag nog skaffa en någorlunda längd på håret igen. Kommer ta en evighet och lite till.. Skam den som ger sig!
Aja, ska väl erkänna att jag har lite lite beslutsångest ändå...
Långhårig eller korthårig???
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0