Bildbomb!! En bild säger mer än tusen ord...

Ja, hörrni, det var ett tag sedan nu... Det har hänt mycket sedan sist, jag jobbar för fullt, har inte tid med datorn, ser rally med full gas, färdas hit och dit, har hunnit bli 22 år, firat midsommar, umgåtts med trevliga människor, sovit,ätit och antagligen mycket mycket mer... Jag orkar nog inte skriva om allf för då skulle inlägget bli cirka en kilometer långt och ingen skulle orka läsa. Jag gör därför istället en bildbomb, en bild säger mer än tusen ord!
 
22 år gammal, ja. Det går verkligen snabbt i svängarna!!
 
Midsommar, jag och Viktor har gjort oss riktigt fina midsommarkransar! :)
 
Ljusträsk, vilka minnen... Men inte kommer jag ihåg all denna mossa!!
 
Laver, en gång i tiden Sveriges modernaste samhälle, faschinerade!!
Viktor körde med plattan i mattan och tog hem två segrar i deltävling 3 och 4 i SM! På hemmaplan! :)
Fick en fin blombukett, på en helt vanlig onsdag. Underbart! Underbara du!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0