Mitt i allt flyttkaos

Här är det fortfarande torka... Men sedan sist har jag och Viktor flyttat till en gemensam lägenhet, det är fortfarande en hel del som inte är på plats, men det tar sig! I helgen har vi varit till Skellefteå för den sista och avgörande tävlingen i Norrlandsveckan, gick bra, men kanske inte bäst. Viktor hamnade heltokigt i A-finalen, bilar snurrade framför honom och blockerade vägen, kanske inte den helt ultimata förutsättningen för ett bra race, han slutade som 4:a ändå. Men sammanlagt blev han tvåa i hela Norrlandsveckan vilket ju var mycket bra!! :) Hurra hurra hurra! Nu är det bara resten av SM-serien som väntar, så spännande! Viktor är såååå duktig!
Vi har även varit i Uddträsk på kalas, Viktors mormor och hennes tvillingsyster, blev ett 130-års kalas. Mycket kul med lekar och god mat. Idag har vi passat på att ta en tur med kanoten på sjön, det var verkligen mysigt! :)
Jag har även hunnit med diggiloo i storforsen i veckan också! Mycket trevligt! :)
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: anneli

Ja, det var ett fint kalas... Tack för att jag fick sova i eran buss... Och så var det ju "skatten" ni hittade på sjöbotten när ni paddlade... står den på någon hylla i den nya lägenheten?

Svar: Det var då så trevligt, hoppas att du sov gott! :) Ja, skatten! Det skulle Eva putsa av, sen kanske den får en hedersplats i lägenheten ;)
Ida

2013-07-22 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0