The sun is shining och jag dör lite...

Nu är det riktigt riktigt varmt ute, jag dör nästan en aning av den stora gula bollen på himlen som lyser så starkt och värmer så mycket! Jag tycker om värme, javisst, men jag föredrar värmedynan framför en stekhet sol. Hujja... På vintern kan man minsann klä sig så man inte behöver frysa, men det går inte att klä sig så man inte svettas... Mycket jobbigt...

Snart är juli månad över och Augusti närmar sig men stormsteg, lite närmare hösen och en aning närmare skolstart. Uäh. Inte pigg alls... men en termin kvar, det skall väl gå an... Hmpf. Dock har jag ju två tentor i augusti, innan skolstarten, som ligger och skräpar. Dåligt Ida, dåligt... Men man kan inte alltid lyckas...
 
Jag har i alla fall tråcklat ut gungstolen på balkongen och suttit där ute och gungat, mycket trevligt, men nog så vamt. Igår visade termometerna närmare 47 grader mot solväggen, idag visade den 50 grader.... Ojojoj...
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0