Axlarna är nere vid knäna

Idag känns som en sån där lite tråkig dag... Usch, axlarna känns som om de är nere vid knäna, det är mulet och vinden ligger i... Får se om jag ids ta mig på gymmet en sväng eller om jag hittar på något annat...
 
Imorgon åker Emma till Australien för ett halvår så ikväll ska vi hänga några tjejer, äta middag tillsammans och sedan är planen att fara till Piteå och kolla på fotboll. Hoppas bara att detta väder vänder och blir finare, att solen får kika fram lite och att det slutar blåsa... Well, det är väl bara att ta på sig en massa kläder annars...
Idag kommer VIktor hem också, det bli kul. Då det är sveriges nationaldag imorgon så är det ju numera röd från 2005, vilket betyder att det är kortvecka.
 
Jag hoppas verkligen att jag får mitt schema för sommaren typ idag, eller imorgon... Jag ska ju för tusan börja på måndag...
 
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0