Det är rött, tjockare än vatten och räddar liv.

Jag tänkte visa lite livstecken från mig. Har inte haft igång datorn sedan jag slog av den efter seminariet i fredags. Sista seminariet på T5. Hur bra är inte det?
Under helgen har jag och Viktor hunnit klippa oss, träna, ätit hotellfrukost, badat i havet och en hel del annat... En riktigt mysig helg har det varit.
Jag började mitt sommarjobb i måndags, så nu har jag gjort tre hela dagar. Jag får pyssla på med lite sånt som kan underlätta för de riktiga sköterskorna, som omläggningar av alla möjliga slag, provtagningar, plåsterbyten, benlindningar... Känns bra! :) Men det känns som att jag har jobbat mer än tre dagar...
 
Idag har jag och Viktor anmält oss som blodgivare, vi har fått svara på frågor och blivit stuckna för blodgruppering och diverse sjukdomar som inte är bra då man ska lämna blod. Men så vitt jag vet skall vi väl gå igenom godkända och bli kallade för blodgivning i September. Så spännande och vad liv vi kan rädda!! :)
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0