Längtan till tusenmiljarder

Åh vad jag längtar tills fredag, 11.45. Då är det SOMMARLOV! Jag kan lova er att jag aldrig i hela mitt liv har längtat så mycket efter ledighet från skolan som nu. Ja, kanske möjligen i slutet av trean i gymnasiet, men inte annars. Jag är så trött på allt vad skola innebär/heter. Usch och fy bubblan...
 
Idag är det blåsigt som tusan ute, jag fick verkligen kämpa mot vinden då jag cyklade till min mor i förmiddags för att måla klart det allra sista på huset. Nu är det klart och det blev verkligen jättefint!! :) Annars har Frida varit här på kaffesurr under eftermiddagen, hon fick hugga ved och göra upp en brasa i kaminen. Hon har ju pratat om att hugga ved sedan i vintras, nu var det äntligen dags och det gick ju hur bra som helst! :)
 
Åh, tänk vad man kan tänka och drömma. Men det är bara att drömma vidare, någon gång ska det väl gå som man har tänkt sig. Hoppas jag i alla fall...

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0