Sommarlovet är ohyggligt nära nu...

I helgen har vi varit i Arvika på rallycross! :) Jag har mest set till att jag inte har varit i vägen i stressiga situationer, att Viktor har kommit ihåg att äta och dricka under tävlingen, hjälpt till att plocka fram/bort det jag förstår mig på samt fotograferat i alla möjliga situationer! Det har varit en superkul helg och Viktor körde sig till en direkt A-final och slutade där fyra! Mycket bra gjort tycker jag!  Vi åkte torsdagkväll och kom hem söndag eftermiddag. En lång helg, men hur trevlig som helst, skrattmusklerna har fått jobba!! :)
 
Idag har jag målat hos min mor, hängt med Emma, lämnat in alla de sista uppgifterna för T5 (bara ett seminarie på fredag, sen är det sommarlov!!!!), klippt gräset, skurat altan och ikväll är det tänkt att jag skall följa med vårdcentralens lag på vårruset. Hoppas nu bara att detta regn drar vidare. Det började precis spöregna då jag var klar med allt jag hade planerat idag....
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0