There she goes again

Igår var ju som jag skrev ett tjejgäng som käkade middag tillsammans då Emma idag åker till Australien för ett halvår. Efter middag drog jag, Sofia och Emma till Piteå och såg då Piteå spelade. MIn första allsvenska match :) Efter det for vi hem och sa hej då till Emma. Nu är hon i luften på väg mot Australien. Så spännande!!
Idag är det ju Sveriges nationaldag, alltså en röd dag. Så Viktor kom hem igår, mysigt! Vi har nu käkat frukost tillsammans och han har farit till högheden där de ska köra lite, prova lite inför tävlingen i Älvsbyn framöver så allt funkar :) Jag har tänkt hänga med Alice, det var längesen, så det ska bli grymt kul!! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0