VårRuset 2013!!

Var ju som sagt på vårRuset igår med ÄHC, Älvsby hälsocentral. Mycket mycket kul var det! Sprang hela vägen, vilken push man får av att springa om andra. Wow! ;) Sedan stod det ju folk och tittade överallt, det var nog det som gjorde att jag faktiskt sprang hela vägen. Jag ville ju inte stanna och börja gå då folk tittade på.... Men backen genom stan i Luleå var hemsk. Hujja... Men efter regn kommer ju solsken sägs det, efter den hemska backen blev det nedförsbacke. Det var väldigt härligt då de 5 kilometrarna var sprungna och man fick en medalj och en goodiebag. Hela springrutten tog srygt 25-26 minuter. Om jag springer nästa år ska jag träna mer innan och springa på tid!! :) Igår blev jag ju tillfrågad på förmidadgen och sprang på kvällen. Men det va kul! Mintt livs första vårrus! Sedan behöver man ju inte springa hla vägen, det är ju många som går sina 5 km också, en riktig folkfest för tjejerna!! Sedan var det picknick med alla tre lagen på ÄHC. Så mysigt! Det var en väldigt väldigt trött Ida som kom hem genom dörren igår kväll.Har sovit som en stock!!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0