But we're just living life and we never stop

Nu börjar det vara färdigpackat för trippen till sthlm :) Ska ju bara sova en natt och hade tänkt klara mig med en ryggsäck. Planen verkar gå fin fint! höhö. Tänker att bara jag har med mig plånkan, telefonen, laddare och medicin kommer jag ju väldigt långt! :) Blir nog bra detta!
 
Har lagat gomat hos mor ikväll, gjorde en fruktsallad till efterrätt och har hunnit vara ute och gå med Josefina efter det. Härligt! Känns ju dock att det är lite kallare ute nu... huuuuh. Viktor har farit och skruva i sin bil så jag är ensammen hemma, ska nog ta och krypa ned under täcket och slå på en film tror jag! :) Lånade två filmer på bibblan idag, superbra att de har en sådan tjänst! Man får ju ha filmerna en hel vecka och sedan är det ju gratis också! Yeah!
 
Åh, söt-mamma som har köpt sig en ny telefon och kämpar på med den! Facebook, instagram.... Här lägger jobbar hon med att lägga ut en instagram-bild på den goda fruktsalladen.
Älskade mamma! <3
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0