Det är aldrig försent att bli den vi skulle kunnat vara

myyyy godness it self.
Jaha. Får se då hur det blir med sommaren. Hua. Jag kanske fortfarande har en liten önskan att de skall ringa från nått av de andra jobben jag har sökt och säga, "hej, vi skulle gärna se att du jobbade med oss i sommar, välkommen". Lätt att jag skulle ta det istället. Jag har faktiskt gjort några ytterligare jobbansökningar för sommaren. Jag håller alla mina tummar! Så hårt jag bara kan...
 
Annars sitter jag nu med lite skolarbete, jag är så illa tvungen då jag har seminarium imorgon (annars måste jag ju hur som helst kanske göra skolarbete då jag faktiskt ju är student på heltid). Har inte så mycket kvar. Då jag är klar ska jag hitta på något annat. Kanske ut en sväng, kanske plocka ihop lite. Jag vet inte. Men en sak vet jag, att ikväll ska jag äta middag med Alice, tapas står på menyn. Mums!
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0